5.0
gebaseerd op 342 reviews

Voor de eerste keer geweest. Maar wat stelt ze je op je gemak! Super lief en fijn!

Juliëtte - bijna 2 jaar geleden

Altijd fijn om bij Tanja te zijn. Gezellig maar zeker ook kundig. Een vrouw die haar vak verstaat en dat met ontzettend veel plezier doet.

Silvia - bijna 2 jaar geleden

Super behandeling gehad, goede uitleg, mooi resultaat. De volgende behandeling is alweer geboekt!

Linda - bijna 2 jaar geleden

Echt iets waar ik opzoek voor was!!! Echt een aanrader

Rabia - bijna 2 jaar geleden

Ik ben heel tevreden.

Orsolys - bijna 2 jaar geleden

Altijd gezellig en geweldige service van Tanja!!!

Hendi - bijna 2 jaar geleden
Drianlly - bijna 2 jaar geleden

Ik was heel erg op mijn gemak. Wat ben jij een fantastische vrouw! Mooie zaak, straalt rust uit. Blij de deur uitgegaan. Tot snel !

Lilian - bijna 2 jaar geleden

Heel fijn geholpen. Had het door niemand anders willen laten doen. Ze werkt ook met goeie producten.

Janine - bijna 2 jaar geleden

Altijd perfectie brows bij het verlaten van de salon! Tanja weet wat ze doet door haar vele ervaring!

Debby - ongeveer 2 jaar geleden