5.0
gebaseerd op 342 reviews
Macy - meer dan een jaar geleden

Het was weer heerlijk. En wat heb ik weer mooie wenkbrauwen. Dankjewel lieve Tanja!
Fijn weekend💐

Conny - meer dan een jaar geleden
Theresa - bijna 2 jaar geleden
Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijke dame, goede service met een fijne uitleg en warm onthaal. Top!

Tessa - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijk geholpen en een goed resultaat!

Monique - bijna 2 jaar geleden

Super goed geholpen

Aank - bijna 2 jaar geleden

Altijd goed. Gezellig en professioneel.

Joanne - bijna 2 jaar geleden

Hele aardige vrouw met veel ervaring. blijf hier zeker terug komen.

Marieke - bijna 2 jaar geleden

Blijf doen wat je doet, dan komt het helemaal goed!
Echt super geholpen. We zijn goed geïnformeerd over de behandeling en de nazorg. En het was ook heel gezellig!

Laura - bijna 2 jaar geleden