5.0
gebaseerd op 342 reviews
Manon - bijna 6 jaar geleden

Weer blij met mijn behandeling!

Angelique - bijna 6 jaar geleden

Helemaal top weer, bedankt en tot de volgende keer.

Rob - bijna 6 jaar geleden
Manon - bijna 6 jaar geleden

Superrrr blij mee en héél tevreden!

Annemieke - bijna 6 jaar geleden

Hele fijne, goede en gezellige vrouw! Met veeeel passie voor het vak : )

Kiki - bijna 6 jaar geleden
Wendy - bijna 6 jaar geleden

Hele lieve en deskundige vrouw. Verteld heel duidelijk wat de behandeling inhoud, is hygiënisch en goede producten.

Petra - bijna 6 jaar geleden

Super ontvangst, zeer goede uitleg over de behandeling en de behandeling echt heel goed zeker een 10

Frieda - bijna 6 jaar geleden
Monique - bijna 6 jaar geleden