De behandeling was erg fijn! Tanja vertelt goed en duidelijk wat ze doet en is erg precies en zorgvuldig in haar werk/ resultaat. Jammer genoeg is de wimperlift niet helemaal uitgepakt zoals verwacht, maar dat heeft ze goed kunnen oplossen! Haar salon ziet er netjes en verzorgd uit. Ik kom zeker terug😊
Tanja is professioneel, legt alles netjes en duidelijk uit. Erg blij met mijn behandeling en helemaal met het resultaat.
Super goed en vriendelijk goede uitleg
Heerlijk verwend en met een grote glimlach naar buiten gestapt.
Tanja is een vakvrouw. Je gaat bij haar altijd vrolijk de deur uit. Niet alleen omdat ze een heel prettig persoon is, maar ook omdat ze voor kwaliteit gaat. Ze gaat niet voor minder dan het beste resultaat. Je ziet niet snel iemand die zo perfectionistisch, gestructureerd en hygiënisch werkt als haar. Aanrader!