5.0
gebaseerd op 342 reviews

De behandeling was erg fijn! Tanja vertelt goed en duidelijk wat ze doet en is erg precies en zorgvuldig in haar werk/ resultaat. Jammer genoeg is de wimperlift niet helemaal uitgepakt zoals verwacht, maar dat heeft ze goed kunnen oplossen! Haar salon ziet er netjes en verzorgd uit. Ik kom zeker terug😊

Melanie - meer dan 5 jaar geleden

Tanja is professioneel, legt alles netjes en duidelijk uit. Erg blij met mijn behandeling en helemaal met het resultaat.

Nicole - meer dan 5 jaar geleden
Manon - meer dan 5 jaar geleden
Lotte - meer dan 5 jaar geleden

Super goed en vriendelijk goede uitleg

Linda - meer dan 5 jaar geleden
Angelique - meer dan 5 jaar geleden
Rob - meer dan 5 jaar geleden
Joanne - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijk verwend en met een grote glimlach naar buiten gestapt.

Yolanda - bijna 6 jaar geleden

Tanja is een vakvrouw. Je gaat bij haar altijd vrolijk de deur uit. Niet alleen omdat ze een heel prettig persoon is, maar ook omdat ze voor kwaliteit gaat. Ze gaat niet voor minder dan het beste resultaat. Je ziet niet snel iemand die zo perfectionistisch, gestructureerd en hygiënisch werkt als haar. Aanrader!

Lianne - bijna 6 jaar geleden