Tanja is super professional. Ik was re blij met haar
Wordt netjes geholpen en op je gemak gesteld .. super
Super vriendelijk en netjes geholpen!!
Ik ben heel tevreden! Prettige ontvangst, Tanja is superhandig, alles netjes en verzorgd en het meest belangrijke een goede behandeling. Daar heb ik een autorit van 40 minuten zeker voor over π€©
Tanja is een vakkundige vrolijke vrouw waar ik graag kom. Altijd gezellig en de behandeling wordt perfect uitgevoerd
Ik werd heel vriendelijk ontvangen en heel deskundig geadviseerd en geholpen! Je hebt er een klant bij π, dank!
Ik ben goed geholpen, voelde me op mijn gemak en resultaat is prachtig! β€οΈ