5.0
gebaseerd op 342 reviews

Tanja is erg professioneel en legt precies uit wat ze gaat doen. Ik kom snel terug.

Anouk - meer dan 2 jaar geleden

Goede en mooie behandel met mooi resultaat. Zeker een aanrader!

Brigitta - meer dan 2 jaar geleden

Altijd super tevreden !!

Angela - meer dan 2 jaar geleden
Antoinette - meer dan 2 jaar geleden

Top, ik mocht na werk tijd komen en mijn wimpers zijn echt prachtig

Marieke - meer dan 2 jaar geleden

Heel tevreden 👍🏻

Marlieke - meer dan 2 jaar geleden
rowena - meer dan 2 jaar geleden

Goede uitleg , met mooi resultaat

Jaenette - meer dan 2 jaar geleden

Weer mooie wenkbrauwen en een gladde bovenlip dankzij Isabella (onder supervisie van Tanja).
Eén goede aanwinst voor de praktijk!

Yolanda - meer dan 2 jaar geleden

Tanja neemt altijd de tijd voor de behandeling. En je stapt pas buiten als je écht tevreden bent!

Debby - meer dan 2 jaar geleden