5.0
gebaseerd op 342 reviews

Heel fijn. Echt fijne behandeling gehad :))

Naaz - ongeveer 2 jaar geleden

Lieve vrouw, fijne uitleg en behandeling!

Iris - ongeveer 2 jaar geleden

Lieve, knappe, vriendelijk, open en charmante vrouw. Je voelt je thuis bij haar in de salon.
Toppertje!

Melanie - meer dan 2 jaar geleden

Fijne ervaring, was mijn eerste keer brazilian wax. Vriendelijke uitleg over de behandeling, heel professioneel. Voor herhaling vatbaar.

Ellie - meer dan 2 jaar geleden

Super aardige en vakkundige eigenaresse ,
Hele fijne behandeling gehad. Super blij mee 😊

Sjannie - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel Sjannie, super lief van je :)

Waxing4U

Voor de eerste keer geweest en voelde mij erg welkom. Er wordt de tijd voor je genomen, niets opgedrongen en kundig gewerkt. Ga in het vervolg zeker vaker hier komen.

Jolanda - meer dan 2 jaar geleden

Ja zeer tevreden

Wendy - meer dan 2 jaar geleden

Superfijn!

Monique - meer dan 2 jaar geleden

Perfecte resultaat! Wimpers…

Sally - meer dan 2 jaar geleden
anja - meer dan 2 jaar geleden